Skolehelsetjenesten

Helsesykepleier Mette Ditlefsen Sjøflot har kontortid på skolen mandag og onsdag kl.9 - 14, og fredag etter avtale. Du kan møte opp uanmeldt i kontortiden hvis du ønsker. Ta kontakt med Mette på telefon eller sms for å avtale time: 948 12 303

Med helsesykepleier kan du snakke om alt, som for eksempel:

• Fysiske plager (sykdom, smerte, allergi, syn/ hørsel etc.)
  • Psykiske plager (søvnløshet, depresjon, angst, stress, etc.)
  • Rusproblem
  • Ensomhet
  • Sorg eller familiære problem
  • Sex, samliv og graviditet
  • Prevensjon og seksuelt overførbare sykdommer
  • Spiseproblemer
  • Overgrep, tvangsekteskap og kjønnslemmlestelse
  • Annet som du ønsker å snakke om

Utenom kontortiden, kan elever som ønsker det henvende seg direkte til Helsestasjonen. De har telefonnr: 750 12 880
Helsestasjon for ungdom er på tirsdager fra klokka 14.00-16.00 i 3.etg på Brønnøy Helse og omsorgssenter (sykehjemmet).

Husk Alarmtelefonen 116 111 for barn og unge.

Helsesykepleier har taushetsplikt.

Hjertelig velkommen!