Kantina

2 jenter som forsyner seg med salat i salatbaren i kantina. - Klikk for stort bilde Thor-Wiggo Skille

Kantina er åpen hver dag fra kl. 09:15 - 14:10.

Kantina er en hyggelig og åpen plass der det er fint å spise, men også å jobbe med skolearbeid. Her jobber det flere hyggelige ansatte. Kantina er en sosial plass der både elever og lærere samles hver dag.

Det selges en varmrett hver dag, som for eksempel fisk, kjøtt eller vegetarmat. Det blir også servert forskjellige baguetter, salat, oppskjært frukt og smoothies. Av og til kan man få kjøpt noe søtt som kaker og bakst.

Kaffekort

Kaffekort er en ordning som alle på skolen kan benytte seg av. Kaffekortet funker slik at du kjøper et kort for 40 kr og da får du 10 kopper kaffe som vanligvis ville kostet 50 kr.

Gratis middag på Åpen skole

På onsdager er det Åpen skole og da serveres det gratis middag til alle elevene. I tillegg til middag er det lekseverksted og ulike typer sosiale aktiviteter. Les mer om Åpen skole her.

Gratis frokost

Kantina lager også frokost til elevene hver dag før første time starter kl. 08:10 – 8:40. Til frokost serveres det som regel frokostblanding, grøt eller brødmat. Elevene på teknikk og industrifag får matpakker på spiserommet på Salhus.

Kontantløs kantine

Man kan ikke betale med kontanter i kantina, kun med bankkort.