Har du søkt skoleplass?

2. gangs inntak finner sted 26. juli. Du må svare på dette innen 1. august.

Vanlige spørsmål som vi ofte får fra dere som har søkt videregående skole

Festforestilling med Kor Noisy

Kor Noisy feiret 10-års jubileum  med festforestilling på Samfunnshuset.

Bilde av Kor Noisy som opptrer på jubileumskonserten - Klikk for stort bilde Siv Anne Brandmo

Kor Noisy er elevkoret til Helse- og oppvekstfag på Brønnøysund videregående skole.

Hver vår reiser de på turné til barnehager, skoler og sykehjem på Sør-Helgeland.

Koret er et samarbeid mellom distriktsmusikerne ved Kulturskolen i Brønnøy, Norsk kulturskoleråd v/instruktør Ragnhild Skille og Brønnøysund videregående skole.

Konserten ble en fantastisk festforestilling med kjente og kjære sanger, allsang, historie, fakta om musikkbasert miljøbehandling og besøk av Bjørnis og Kaptein Sabeltann. Gunnar Pedersen fra Åge og Sambandet stilte som gjesteartist på sangene “Har du Fyr og ”Lys og varme".

Se TV-reportasje fra NRK Nordland her.

Les artikkel i Brønnøysunds Avis her.