Åpningstider i sommerferien

Bilde av bibliotekhagen, amfi med elever og lærere som sitter med ryggen til. Grønt gress og grønne trær rundt. - Klikk for stort bilde Solveig Strand Olsen

Skolen og sentralbordet har vanlig åpningstid i sommer, bortsett fra i perioden 12. - 31. juli. Da er skolen stengt.

Åpningstider sentralbord og skolebygget:

Skolen og sentralbordet vil ha vanlig åpningstid i sommer, 08:00 - 15:30, bortsett fra i perioden 12 - 31. juli.

Dørene til skolen vil være stengt i gjennom sommeren, men det henger lapp på døra med telefonnummer man kan ringe hvis man trenger å komme innom. Bortsett fra i perioden skolen har stengt.

Åpningstider biblioteket:

Biblioteket har ikke faste åpningstider i sommer. Det beste er at du tar kontakt på telefon 75 65 36 00 før du vil komme innom.
Biblioteket har stengt i uke 28, 29 og 30. Man kan levere bøker til biblioteket i perioden skolen er åpen.

I tidsperioden sentralbordet er stengt kan man ringe sentralbordet til Nordland fylkeskommune hvis det er noe som haster. Tlfnr.: 75 65 00 00